miercuri, 18 noiembrie 2009

Ma enerveaza


Azi m-am trezit oarecum nervoasa..ma enerveaza multe lucruri .Cred ca as putea face o lista kilometrica,insa am zis sa scriu doar "cateva":
-ma enerveaza oamenii care nu se gandesc la altii,
-ma enerveaza lipsa de bun simt si nesimtirea oamenilor,
-ma enerveaza ca nu pot schimba lucrurile asa cum as vrea eu sa fie,
-ma enerveaza ghinionul care ma inconjoara de ceva vreme,
-ma enerveaza isteria care s-a creat in jurul "gripei AH1N1" pentru ca nu mai poti face nimic, nu poti merge nicaieri( a se citi spitale,policlinici) pentru ca peste tot e carantina
-ma enerveaza orasul in care stau si oamenii de aici, pentru ca se comporta si vorbesc ca si cand am fi in alta tara, nu in ROMANIA!!!!!!!!!!!
-ma enerveaza vremea urata de afara, urasc iarna si frigul
-ma enerveaza prostia de la Tv si scursurile societatii care sunt promovate in fiecare zi ca si cand ar fi mari vedete, ca si cand ar fi facut cine stie ce lucru mare- cand colo,ele ce fac?? se expun care mai de care mai dezbracate, pun de o cearta,un "cantat" ceva si gata....yac
-ma enerveaza oamenii care fac o drama din orice nimic
-ma enerveaza stereotipurile de la tv...expresiile folosite de asa numitele cititoare de prompter(ah,si cate sunt doar cititoare)
-ma enerveaza ca sunt dobitoci pe lumea asta si ca se pare ca eu ii atrag pe toti in jurul meu
-ma enerveaza ca sunt oameni care atunci cand le spui ca treci print-o perioada mai grea, iti spun intr-una ca o sa fie bine, ca o sa treaca....o sa treaca pe naiba
- ma enerveaza ca se cearta astia la tv pentru nimic
-ma enerveaza ca nepotul meu nu vrea sa se mai nasca;) desi ar cam fi timpul-se pare ca ii place tare in burtica mamei sale...probabil stie el ce stie:P
-ma enerveaza ca ma enerveaza atatea lucruri incat acum nu imi mai vin in minte...

Pe voi va enerveaza ceva???

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu